Cu toţii am auzit de branduri mari precum Chanel, Hermès, Marc Jacobs sau Bulgari şi am văzut logo-urile lor pe diferite articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, purtate cu nonşalanţă de vedete şi oameni obişnuiţi, de dimineaţă şi până seara. Mai mult, ne-am aflat adesea în magazine în preajma unui produs de acest fel, cu aspect impecabil şi preţ îmbietor, şi ne-am întrebat dacă produsul este sau nu original. Ca să te ajutăm să nu iei decizii proaste legate de noi achiziții, îţi prezentăm mai jos acele detalii de care ar trebui să ţii cont în momentul în care vrei să îţi cumperi un articol de îmbrăcăminte sau de încălţăminte original, dar ai dubii cu privire la autenticitatea lui.
Rezistența, suplețea, finețea și densitatea materialului ar trebui să fie un indicator al calității sale. Iar, chiar dacă fibra textilă din care este fabricat produsul nu este naturală, ci artificială, asta nu înseamnă că trebuie să facă rabat de la calitate. Dacă e vorba despre produse fabricate din piele, mirosul specific al acestui material ar trebui să fie prezent, iar culoarea pielii, în prealabil vopsită, trebuie să fie uniformă şi să nu pară ca o peliculă prost aplicată pe haine.
Dacă este vorba de haine, vezi în ce măsură cusăturile sunt drepte, aţele nu ies inestetic pe ici pe colo, tivurile sunt egale, iar eventualele detalii decorative par să facă parte din aceeași poveste. Fermoarele, nasturii sau capsele, de asemenea, nu trebuie să fie doar perfect funcţionale, cum e şi normal, dar şi făcute la rândul lor din materiale de calitate, durabile și eventual ștanțate cu logo-ul brandului.
În cazul în care logo-ul şi denumirea brandului nu sunt scrise corect (cine nu ştie de Abibas, Nikey sau Converse Ball Star?), nu mai ai niciun motiv să crezi că produsul ar putea fi original. Se poate, însă, ca acestea să fie scrise corect, însă cu alt font, iar culorile să fie şterse sau să nu fie aceleaşi cu cele etalate în mod obişnuit de brand, ceea ce este un alt semn al faptului că produsul nu este original.
Când spunem asta, nu ne referim doar la modul în care căptușeala se prezintă în interiorul produsului. Ci şi la faptul că ar trebui să corespundă din punct de vedere calitativ cu exteriorul și să nu facă notă discordantă din punct de vedere al articolului respectiv (spre exemplu, o căptuşeală cu logo-ul vizibil contrafăcut sau cu un imprimeu care nu are nici cea mai mică legătură cu produsul şi cu istoria brandului).
Se întâmplă adesea să cumperi un anumit produs dintr-un magazin online sau offline, iar acesta să nu fie deloc original. Tocmai de aceea îţi recomandăm să faci cumpărături din surse sigure, mai bine zis din magazine serioase şi de încredere ce îţi oferă nu doar un cerificat de garanţie în momentul achiziției, ci şi unul şi care atestă originalitatea produsului.
Un produs orginal, de la un brand care se respectă, va fi întotdeauna ambalat corespunzător, va fi însoţit de o protecţie suplimentară (mai ales în cazul unei genţi) şi îți va oferi sentimentul că ai intrat în posesia unui obiect aparte. Ferește-te de produsele care vin împachetate în materiale ordinare, căci au toate șansele să fie fake-uri.
O altă diferență dintre original și fake este legată de codul de produs. În funcție de articolul despre care vorbim (care poate fi un parfum, o pereche de încălțăminte, un accesoriu etc.) și de brandul căruia aparține, acesta va avea un cod de produs specific. Concret, acest lucru înseamnă că respectivul cod prezintă un anumit număr de cifre și/sau litere, după caz. Caută acest simbol pe eticheta articolului asupra căruia ai îndoieli și folosește un program de verificare a produselor originale. Astfel, poți afla rapid dacă ai de-a face cu un produs de brand sau cu unul contrafăcut. Află mai multe despre această metodă descoperind cum poți identifica pantofii sport originali ai mărcilor Adidas și Nike.
Vrei să achiziționezi o geantă de brand, verifică pentru început, detaliile. Fermoarele, cusăturile, ața folosită, mânerele, buzunarele – toate acestea trebuie să fie cusute și să arate impecabil. Nu uita nici de accesoriile metalice, pe care multe dintre poșetele autentice de brand le au. În cazul produselor originale, logo-ul brandului este ștanțat pe fermoare, pe cheițe, dar și pe mânerele metalice. La gențile contrafăcute, logo-ul nu apare pe aceste elemente metalice, cel mai probabil din cauza costurile ridicate de tratare a metalului.
De asemenea, verifică interiorul genții. Deși produsele fake pot arăta impecabil la exterior, dar în interior să aibă cusături încrețite sau buzunare strâmbe. Nu în ultimul rând, asigură-te că accesoriul pe care ți-l dorești trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție.
Dacă eşti în căutarea unor accesorii, încălțăminte și haine de o calitate excelentă, care respectă toate rigorile brandului a cărui semnătură o poartă şi care sunt, aşadar, originale 100%, vino la Fashion House Outlet. Aici găsești nu doar articole autentice, ci și prețuri excelente, reduse zilnic cu până la 70%!
Toate drepturile sunt rezervate | Designed by Stefanini Infinit