Despre noi

SINGURUL CENTRU COMERCIAL DE TIP OUTLET DIN ROMANIA, DESCHIS IN BUCURESTI

Smart shopping la superlativ, în singurul centru comercial de tip outlet din România, la câteva minute de București

Fashion House Outlet Centre Militari a ramas timp de peste 12 ani singurul centru comercial de tip outlet din România și una dintre principalele destinații locale de cumpărături și de petrecere a timpului liber. Inaugurat în anul 2008 de dezvoltatorul belgian Liebrecht & wooD, în cadrul West Park Retail Militari, pe Autostrada A-1, la kilometrul 13, Fashion House Outlet Centre Militari și-a propus încă de la deschidere să schimbe peisajul local de cumpărături, oferind tuturor celor care-i trec pragul o experiență de shopping superioară și produse de la branduri renumite, la prețuri mult mai accesibile decât într-un magazin obișnuit.

Cu aproape 60 de magazine ale unor branduri de top internaționale și locale, dispuse pe o suprafață de 14.000 de metri pătrați, centrul comercial vine în întâmpinarea cumpărătorilor cu reduceri zilnice de minimum 30% din prețul inițial, pe parcursul întregului an. Reducerile de preț pot ajunge chiar și la 70% sau 90%, lor adăugându-se frecvent extra-reduceri substanțiale, care transformă orice vizită în centru într-o experiență de smart shopping extrem de plăcută, gândită pentru toate stilurile și pentru toate buzunarele.

De ce sunt reduceri atât de mari la Fashion House?

Toate produsele comercializate în centrele comerciale Fashion House Outlet Centre provin din surplusul de stocuri ale producătorilor, din colecțiile special concepute pentru magazinele de tip outlet și din colecțiile din sezoanele anterioare ale brandurilor aflate în portofoliul centrului. Deși produsele beneficiază de reduceri substanțiale, ele nu fac rabat de la calitatea care le-a consacrat, ci au același standard ridicat, specific brandurilor respective.

Pe lângă aceste reduceri considerabile, disponibile pe întreg parcursul anului, magazinele din centrele Fashion House Outlet pun la dispoziția consumatorilor multe alte oferte speciale. De exemplu, de două ori pe an, la schimbarea colecțiilor, prețurile de outlet deja reduse beneficiază de reduceri suplimentare, care transformă costul final al unui articol într-un adevărat chilipir. În plus, la orice produs achiziționat se poate calcula ușor suma finală economisită, prin intermediul sistemului foarte transparent de prezentare a prețului pe etichete, care indică atât prețul inițial, cât și prețul redus, special pentru outlet.

Ce este diferit la Fashion House față de mall-uri?

Deși dispune de o suprafață foarte generoasă, zeci de magazine, cafenele, restaurante, terase, loc de joacă pentru copii, bancomat și o parcare amplă, Fashion House nu este un simplu centru comercial. Arhitectura sa unică, inspirată din vechile piațete din perioada interbelică, spațiile generoase, calde și animate, precum și stilul aerisit și primitor, toate îl fac să fie complet diferit de un mall clasic, oferind cumpărătorului o atmosferă aparte, atipică pentru Bucureștiul modern. Totodată, gama variată de magazine existente în Fashion House Outlet Centre Militari, de la branduri renumite, precum Tommy Hilfinger, Calvin Klein, United Colors of Benetton, Guess, Diesel, Liu Jo, adidas, Puma, Otter, US Polo, Desigual, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Ecco, Cacharel, Desigual, Lacoste, Triumph sau Tom Tailor, transformă centrul comercial într-o destinație imbatabilă de shopping. Prin finalizarea unei noi etape de dezvoltare, reprezentată de extinderea sa din toamna anului 2020, Fashion House Outlet Centre Militari își consolidează poziția ca destinație de smart shopping și demonstrează interesul său constant de a oferi vizitatorilor acces la brandurile îndrăgite, la prețuri cât mai accesibile.

Fashion House Outlet Centre Pallady – un punct major pe harta shopping-ului din sud-estul României

Succesul centrului din Militari a dus la o continuare firească a proiectului prin noul centru comercial Fashion House Outlet Centre Pallady. Acesta este dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, beneficiază de o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați și include zeci de magazine ale unor branduri renumite, restaurante și o zonă de joacă pentru copii. Noul centru vine cu un inedit concept de galerii în aer liber, cu intrări separate, al căror aspect este inspirat de fațadele clădirilor cu arhitectură Belle Epoque din Bucureștiul de odinioară. Acoperind o zonă cu peste 3 milioane de potențiali clienți,  Fashion House Outlet Centre Pallady își propune să ofere tuturor cumpărătorilor produse la aceleași standarde înalte de calitate, precum și o experiență de cumpărături și de petrecere a timpului liber la superlativ.